CRM - czy warto?

ON-LINE ZONE
gabriela55
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:53

CRM - czy warto?

Postautor: gabriela55 » 01 lut 2018, 20:59

Witam! Od pewnego czasu prowadzę swoje przedsiębiorstwo i wraz z jego (dość szybkim) rozwojem stwierdziłam, że być może warto zaopatrzyć się w system CRM. Ciekawą ofertę znalazłam na stronie https://www.ifirma.pl/uslugi-ksiegowe/crm/o-usludze, czy mieliście może z nią jakiekolwiek doświadczenia? A jeśli nie, to moglibyście polecić mi jakieś alternatywy?
Z góry dziękuję za pomoc!
polina7
Level 1
Level 1
Posty: 471
Rejestracja: 17 mar 2018, 23:24

Re: CRM - czy warto?

Postautor: polina7 » 08 mar 2020, 20:43

Kompleksowe informacje na temat systemów CRM znajdziecie tutaj https://programy.do/ranking/system-crm/ . Niewątpliwe ta strona pomaga w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru. Prawda jest taka, że należy wybierać takie rozwiązania, które spełnią nasze potrzeby i przede wszystkim zmieszczą się w naszym budżecie. Nie należy przepłacać. Właśnie dlatego porównanie dostępnych rozwiązań i poczytanie opinii o nich jest ważne.
trik01
Level 1
Level 1
Posty: 325
Rejestracja: 24 mar 2018, 20:25

Re: CRM - czy warto?

Postautor: trik01 » 13 sty 2021, 19:38

A jak radzicie sobie z płatnościami od kontrahentów, jak je kontrolujecie? Nie ma jak wszystko spływa w terminie. Jednak wiadomo, że w 100% tak nie jest. Wydzwanianie i przypominanie kontrahentom nie jest rozwiązaniem idealnym, a przy tym sporo czasu wymaga. Tym bardziej jestem zadowolona z https://monpay.pl/ . To system do monitorowania i automatycznego powiadamiania klientów. Mam też dostęp do KIDT BIG i KIDG, dzięki którym pozyskuję informacje o danym kliencie. Ja już widzę różnicę w poprawie spływu należności.
zaton
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: 11 maja 2017, 13:17

Re: CRM - czy warto?

Postautor: zaton » 05 lut 2021, 07:15

Berberis u nas działa znakomicie, nie mamy problemów, system jest pierwsza klasa i rzeczywiście widzimy efekty wdrożenia.
Trzeba wybrać odpowiedni pakiet, mając na uwadze swoje potrzeby. Wtedy nie ma takiego ryzyka, że coś pójdzie nie tak.
Dopasujecie to jak trzeba, to wyjdą same korzyści, tak więc warto.
parq
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 08 lut 2021, 13:32

Re: CRM - czy warto?

Postautor: parq » 08 lut 2021, 14:14

Mamy i dobrze działa
qthiel
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2021, 13:21
Lokalizacja: Szczecin

Re: CRM - czy warto?

Postautor: qthiel » 15 lut 2021, 13:23

Myślę, że każda firma powinna się zastanowić nad wdrożeniem sytemu typu CRM. Może to przynieść szereg korzyści i przede wszystkim ułatwić rozwiązywanie wielu problemów, zarówno wewnątrz firmy, jak i w relacjach z klientami.

__________________________________
crm dla developerów

Wróć do „ON-LINE ZONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość