Jak odmienić mieszkanie?

Off Topic: dyskusje o wszystkim i o niczym
sklejka
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 12 sie 2018, 16:44

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: sklejka » 12 sie 2018, 16:45

Czasem wystarcza zmiana dodatków, na przykład dywanu, albo zdjęć na ścianie, żeby wystarczająco odmienić pomieszczenie ;)

morgo
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 19 sie 2016, 10:16

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: morgo » 07 wrz 2018, 07:57

Jeśli kogoś z Was czeka remont i malowanie sypialni to polecam fajny artykuł na temat tego jak dobrać kolor ścian do tego pomieszczenia: http://przytulnewnetrza.pl/jakie-kolory-do-sypialni-podpowiadamy/
Awatar użytkownika
DorisAxline
Level 1
Level 1
Posty: 248
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:56

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: DorisAxline » 29 wrz 2018, 12:53

tutaj https://farbyspecjalistyczne.pl/kategor ... malarskie/ znajdziesz najlepsze akcesoria malarskie
Tomo33
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 29 cze 2017, 07:54

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Tomo33 » 30 wrz 2018, 16:59

Ze swojej strony chciałbym Wam polecic oferty mieszkan w Warszawie oraz Gdansku ze strony https://www.wolnemiasto.pl/. Sam skorzystałem i jestem bardzo zadowolony, kupiłem mieszkanie w bardzo dobrej cenie i o swietnej lokalizacji. Jezeli szukacie mieszkania w Warszawie lub Gdansku, to powinniscie sprawdzic ich oferte.
polinka
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 2018, 21:18

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: polinka » 30 wrz 2018, 21:20

Moim zdaniem wystarczy kilka drobnostek, jakieś poduszki itp, i mieszkanie od razu inne :D
Gavin
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 28 mar 2018, 17:30

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Gavin » 01 paź 2018, 21:52

Można zmienić kolorki i już jest co innego ^^ Jak brakuje pomysłów to fajną opcją jest ta apka na telefon od duluxa visualizer bo można sobie wirtualnie ściany pomalować i zobaczyć jak to będzie wyglądać.
Tissaia
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 01 paź 2018, 20:15

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Tissaia » 02 paź 2018, 10:55

jakieś fajne dodatki DIY też mogą dodać nowego, fajnego wyglądu :D
gregorekrk
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 11 paź 2018, 13:15

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: gregorekrk » 15 paź 2018, 10:06

Nie wiele potrzeba aby odmienić własne mieszkanie :D W internecie znalazłem ofertę osoby bardzo doświadczonej w swoim fachu ( architekci wnętrz lublin, projektowanie wnętrz lublin), która szczegółowo oraz bardzo dokładnie omówiła plan realizacji usługi. Polecam każdemu kto chciałby odmienić swoje wnętrze - wszystkie zmiany na wielki plus :ok:
filipinka888
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 29 wrz 2018, 21:44

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: filipinka888 » 20 paź 2018, 22:45

Czasem wystarcza mała zmiana i mieszkanie wygląda całkiem inaczej niż było. U mnie wystarczyło wymienić doniczki i mieszkanie wygląda bardzo efektownie i stylowo. Teraz pasuje każdy szczegół w nim,a tak to tak dziwnie było, bo każda donica inna na oknie. ład i porządek to podstawa dobrego wyglądu.
savannaJ
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 21 paź 2018, 18:26

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: savannaJ » 21 paź 2018, 18:37

Ja całkowicie odmieniłam swoje mieszkanie. Zaprojektowałam je od nowa przy pomocy programu z https://gstarcad.pl/gstarcad/ i wyszło naprawdę świetnie! Dzięki temu dziś mam mieszkanie, o jakim zawsze marzyłam.
Donald_Doram
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 21 paź 2018, 20:29

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Donald_Doram » 21 paź 2018, 20:38

Takimi sprawami to u mnie zajmuje się żona.
Awatar użytkownika
DorisAxline
Level 1
Level 1
Posty: 248
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:56

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: DorisAxline » 28 paź 2018, 12:27

tu https://farbyspecjalistyczne.pl/kategor ... malarskie/ znajdziesz wszelkie akcesoria malarskie, polecam
Arkadiusz1
Level 2
Level 2
Posty: 626
Rejestracja: 21 wrz 2015, 14:16

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Arkadiusz1 » 29 paź 2018, 14:39

A może pomyślcie nad czymś, co w prosty sposób pomoże Wam stworzyć bardzo pozytywny klimat? Moim zdaniem w tej roli świetnie sprawdzają się maty wejściowe z http://matywejsciowe.pl/dzierzawa-i-ser ... jsciowych/ Przy ich użyciu, będziecie w stanie zadbać nie tylko o czystość, ale też o wyjątkową aranżację.
Alexa555
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 24 cze 2018, 17:14

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Alexa555 » 31 paź 2018, 00:54

A my kochani odmieniliśmy swoje życie z mężem decydując sie na zakup mieszkania na Bemowie, od porządnego dewelopera. Dzięki niemu kupiliśmy mieszkanie w bardzo dobrej cenie. Polecamy z całego serca nowe mieszkania Warszawa. Myślę, że nie będziecie zawiedzeni.
Miki82
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 30 paź 2018, 12:09

Re: Jak odmienić mieszkanie?

Postautor: Miki82 » 31 paź 2018, 11:34

Ja w tym jeszcze roku zamierzam kupić mieszkanie, znalazłem fajnego dewelopera i jeszcze lepsze mieszkania https://vantage-sa.pl/inwestycje/mieszkaniowe/wroclaw.html


Wróć do „Off Topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Karolina100 i 11 gości