Prezent dla "chłopaka"

Off Topic: dyskusje o wszystkim i o niczym
jolene
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 25 sty 2018, 10:47

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: jolene » 25 sty 2018, 12:27

iol pisze:
kolet pisze:Ja bym poszła w stronę jakiegoś fajnego i niedrogiego gadżetu. Warto poszperać na przykład w Teletorium za jakimiś słuchawkami na przykład. Z ciekawszych rzeczy to są jeszcze okulary VR.

Zgadzam się, to też całkiem fajna propozycja.

Słuchawki to akurat bardzo fajny i do tego przydatny gadżet.

caitlyn
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 24
Rejestracja: 25 lut 2018, 17:03

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: caitlyn » 25 lut 2018, 18:09

Też bym zdecydowała się na jakiś gadżet. Może coś fajnego do telefonu? https://www.teletorium.pl/tfo/kategorie/akcesoria-gsm/ Każdy używa smartfonów, a takie rzeczy są naprawdę mega przydatne.
mateuszdebowski93
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2018, 12:46

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: mateuszdebowski93 » 19 mar 2018, 13:53

Spełnianie marzeń jest piękne, a zbieranie wartościowych doświadczeń godne podziwu, jednak to co w życiu najbardziej się przydaje to modne bluzy męskie. Pogoda potrafi zaskakiwać, podobnie jak sytuacje z dziewczyną dla której moda jest istotnym elementem życia.
elijana
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 24
Rejestracja: 26 mar 2018, 14:50

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: elijana » 26 mar 2018, 15:18

caitlyn pisze:Też bym zdecydowała się na jakiś gadżet. Może coś fajnego do telefonu? https://www.teletorium.pl/tfo/kategorie/akcesoria-gsm/ Każdy używa smartfonów, a takie rzeczy są naprawdę mega przydatne.

Powerbank jest bardzo przydatnym gadżetem, ja bym się na coś takiego zdecydowała.
mateuszdebowski93
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2018, 12:46

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: mateuszdebowski93 » 06 kwie 2018, 11:48

Jeśli nie wiesz co wybrać, to bezpiecznym rozwiązaniem będą wszelkie akcesoria do telefonu. Musisz tylko dowiedzieć się jaki model komórki posiada Twój ukochany.
ytyp
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 09 maja 2018, 13:52

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: ytyp » 09 maja 2018, 14:05

Moim zdaniem fajny pomysł na prezent dla chłopaka to voucher prezentowy. Znajdź mu jakąś fajną atrakcję, może coś szalonego, albo jakiś prezent z adrenaliną, tak by o nim długo pamiętał. Lot na paralotni, skok ze spadochronem, jazda autem sportowym po torze to tylko kilka pomysłów na prezent dla niego, które widziałam na Prezentokracja.pl
malwinagawenda
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 22 maja 2018, 12:06

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: malwinagawenda » 22 maja 2018, 12:10

fajnym pomysłem, jak już się wybierze odpowiedni prezent, to torebki ekologiczne, które mogą posłużyć za opakowanie :) świetne szczególnie dla tych osób, które troszczą się o środowisko - na pewno to docenią :)
evin
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 17 lip 2018, 02:05

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: evin » 17 lip 2018, 02:46

caitlyn pisze:Też bym zdecydowała się na jakiś gadżet. Może coś fajnego do telefonu? https://www.teletorium.pl/tfo/kategorie/akcesoria-gsm/ Każdy używa smartfonów, a takie rzeczy są naprawdę mega przydatne.

Zgadzam się, powerbanki często się przydają nawet tak na co dzień :)
kushi9
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2017, 09:53

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: kushi9 » 26 lip 2018, 08:51

Pomysłów na prezent jest mnóstwo, ale to Ty sama powinnaś znać chłopaka i wiedzieć co lubi najbardziej. Mogę ci doradzic hmmm.... trwa w sumie sezon letni to i dodatki na lato sa teraz na topie moze jakie markowe okulary? W niskich cenach ze strony https://eyewear24.net/pol_m_Okulary-Kor ... n-413.html na spokojnie zamowisz, a maja tak szeroki wybor ze z pewnoscia znajdziesz cos co bedzie mu pasowac :D
ewelina8393
Level 2
Level 2
Posty: 525
Rejestracja: 13 lis 2017, 21:18

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: ewelina8393 » 13 paź 2018, 11:49

Jeśli jest fanem sportowych i szybkich samochodów, jeśli lubi szybka jazdą lub jeśli po prostu w jakimś stopniu chciałby sprawdzić fajne samochody, to polecam Ci szybką jazdę na torze https://devil-cars.pl Możesz coś takiego dla swojego chłopaka wykupić. Każdy facet byłby zadowolony.
huteran
Level 1
Level 1
Posty: 208
Rejestracja: 25 lis 2017, 13:54

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: huteran » 15 paź 2018, 15:34

Sądzę, że dobrym pomysłem będzie torba męska taka jak:
Obrazek
W Merg.lp masz duży wybór toreb męskich, osobiście tam bym czegoś poszukał ;)
Awatar użytkownika
virtualna
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 15 paź 2018, 16:29

Re: Prezent dla "chłopaka"

Postautor: virtualna » 15 paź 2018, 16:34

Wydaje mi się, że bilety na koncert jego ulubionego zespołu to fajny pomysł.


Wróć do „Off Topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości