Dobry weterynarz dla psa Warszawa

Zdrowie i Uroda Forum: forum medyczne: zdrowie, choroby, uroda, lekarze, leki. Porady lekarskie, zdrowie, choroby, uroda, piękno.
Wiki11
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 07 sie 2019, 11:26

Dobry weterynarz dla psa Warszawa

Postautor: Wiki11 » 02 wrz 2019, 11:33

Mieszkam w rejonie dopiero od kilku dni także jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o weterynarzy..Pomożecie, podpowiecie?
honkabiedronka
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 29 wrz 2019, 13:59

Re: Dobry weterynarz dla psa Warszawa

Postautor: honkabiedronka » 14 paź 2019, 11:01

W Warszawie- tylko Vet4Pet :) Byłam pod ogromnym wrażeniem samej przychodni, widac, że jest dobrze wyposażona i mozna tam liczyć na pełen zakres usług, które pozwolą przywrócić zdrowie naszemu pupilowi. A w końcu o to wlaśnie chodzi :)
Areek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 26 sie 2019, 10:46

Re: Dobry weterynarz dla psa Warszawa

Postautor: Areek » 15 paź 2019, 13:15

Ja z kolei mogę polecić przychodnie weterynaryjną Wetmedic. Pełen profesjonalizm i odpowiednie podejście do zwierząt. Widać, że pracują tam ludzie, którym na sercu leży dobro naszych pupili. My ostatnio byliśmy na wizycie kontrolnej z naszą Whisky. Obecnie ma cztery lata i pani doktor przypomniała nam o konieczności ponownego zaszczepienia jej przeciwko nosówce https://www.wetmedic.pl/nosowka Nie wiedziałem, że takie szczepienie trzeba odnawiać co 3 lata, ale lepiej to zrobić i mieć pewność, że nasz pupil jest bezpieczny.
kitka66
Level 2
Level 2
Posty: 604
Rejestracja: 31 mar 2017, 17:23

Re: Dobry weterynarz dla psa Warszawa

Postautor: kitka66 » 05 lis 2019, 18:56

Ja też leczę moje koty w klinice vet4pet w Warszawie. Super miejsce, rewelacyjni lekarze i sam fakt, że jest czynna przez całą dobę jest ogromnym plusem. Na miejscu jest też nawet specjalny oddział zakaźny, wszystko w jednym miejscu :)
Awatar użytkownika
Marta89
Level 1
Level 1
Posty: 301
Rejestracja: 11 lip 2019, 13:12