CRM - czy warto?

ON-LINE ZONE
gabriela55
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:53

CRM - czy warto?

Postautor: gabriela55 » 01 lut 2018, 20:59

Witam! Od pewnego czasu prowadzę swoje przedsiębiorstwo i wraz z jego (dość szybkim) rozwojem stwierdziłam, że być może warto zaopatrzyć się w system CRM. Ciekawą ofertę znalazłam na stronie https://www.ifirma.pl/uslugi-ksiegowe/crm/o-usludze, czy mieliście może z nią jakiekolwiek doświadczenia? A jeśli nie, to moglibyście polecić mi jakieś alternatywy?
Z góry dziękuję za pomoc!
polina7
Level 1
Level 1
Posty: 448
Rejestracja: 17 mar 2018, 23:24

Re: CRM - czy warto?

Postautor: polina7 » 08 mar 2020, 20:43

Kompleksowe informacje na temat systemów CRM znajdziecie tutaj https://programy.do/ranking/system-crm/ . Niewątpliwe ta strona pomaga w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru. Prawda jest taka, że należy wybierać takie rozwiązania, które spełnią nasze potrzeby i przede wszystkim zmieszczą się w naszym budżecie. Nie należy przepłacać. Właśnie dlatego porównanie dostępnych rozwiązań i poczytanie opinii o nich jest ważne.
stefanbielecki
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 10 lis 2020, 09:42

Re: CRM - czy warto?

Postautor: stefanbielecki » 13 lis 2020, 15:15

W naszej firmie Innowacyjna aplikacja do zarządzania pracownikami umożliwia wykonywanie szybkich zleceń oraz rejestracje czasu pracy pracowników i ich efektywności. Jest to na prawdę oprogramowanie ułatwiające pracę, ponieważ wszystko mamy zapisane w chmurze i nie musimy się martwić o zbędne papierki!
trik01
Level 1
Level 1
Posty: 318
Rejestracja: 24 mar 2018, 20:25

Re: CRM - czy warto?

Postautor: trik01 » 13 sty 2021, 19:38

A jak radzicie sobie z płatnościami od kontrahentów, jak je kontrolujecie? Nie ma jak wszystko spływa w terminie. Jednak wiadomo, że w 100% tak nie jest. Wydzwanianie i przypominanie kontrahentom nie jest rozwiązaniem idealnym, a przy tym sporo czasu wymaga. Tym bardziej jestem zadowolona z https://monpay.pl/ . To system do monitorowania i automatycznego powiadamiania klientów. Mam też dostęp do KIDT BIG i KIDG, dzięki którym pozyskuję informacje o danym kliencie. Ja już widzę różnicę w poprawie spływu należności.

Wróć do „ON-LINE ZONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości