praca przy organizacji eventów

Dyskusje, Rozrywka
dusia
Level 2
Level 2
Posty: 620
Rejestracja: 17 maja 2017, 10:34

praca przy organizacji eventów

Postautor: dusia » 12 lut 2018, 11:53

Czy ktoś z Was pracuje jako event manager ? Od dawna interesuje się tematem i chyba powwoli dojrzewa do tego by porzucić ciepłą posadkę w korporacji i zacząc działać w tej branży. Będę wdzięczna za wszelkie info związane z tematem od osób, które pracuja w tym zawodzie.
Piotr30
Level 1
Level 1
Posty: 227
Rejestracja: 05 sie 2016, 14:49

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: Piotr30 » 12 lut 2018, 12:57

Odważna jesteś :) Powodzenia :)
kaszka6
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 19 paź 2016, 15:01

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: kaszka6 » 13 lut 2018, 13:31

Może zapytaj co profesjonaliści sądzą w tym temacie? Z cym ta praca się wiąże, jak wygląda na co dzień. Myślę, że precyzyjnych informacji udzielą Ci chociażby w takich firmach jak ta- organizująca eventy w Katowicach.
Lilka
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 09 lis 2017, 10:44

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: Lilka » 24 lut 2018, 17:20

Tez myślę, że powinnaś podpytać u źródła. A jeśli chodzi o dobrą firmę cateringową, to na pewno catering arts. Wiem, że organizują różne konferencje i eventy zaopatrując je w bardzo dobre jedzenie.
Roxi
Level 2
Level 2
Posty: 837
Rejestracja: 29 maja 2017, 11:17

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: Roxi » 10 kwie 2018, 07:51

Myślę, że śmiało możesz zgłosić się do agencji marketingowej Bitubi: https://bitubi.eu/pl. Oni specjalizują się właśnie w organizacji eventów. Pomagają firmom także w marketingu tych eventów, tworzą rozmaite materiały reklamowe, a także strony internetowe i landing pages. Warto poczytać więcej.
szal
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 26 maja 2017, 12:14

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: szal » 15 maja 2018, 10:29

Do organizacji takich eventów możesz zatrudnić firmę Catering Arts. Oni juz mają doświadczenie w organizowaniu dużych konferencji i eventów, sa w tym naprawde dobrzy.
ewelina8393
Level 4
Level 4
Posty: 1664
Rejestracja: 13 lis 2017, 21:18

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: ewelina8393 » 25 maja 2018, 23:38

Przy organizacji eventów może będzie potrzebny taki sprzęt mikrofon blue yeti https://www.avpartner.pl/arturia-minila ... -midi.html ? Zawsze można stworzyć jakąś własną muzykę i nie jest to trudne, a dodatkowo jakaś atrakcja, który urozmaici całe wydarzenie. Mnie osobiście takie rozwiązania, jak najbardziej się podobają.
ArkadiuSZ3
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 07 paź 2018, 23:21

Re: praca przy organizacji eventów

Postautor: ArkadiuSZ3 » 07 paź 2018, 23:26

Taka praca przynajmniej z nazwy wydaje się bardzo ciekawa

Wróć do „Dyskusje, Rozrywka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość