Jaka forma wypłacania wynagrodzeń?

Dyskusje, Rozrywka
merikan
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 10:19

Jaka forma wypłacania wynagrodzeń?

Postautor: merikan » 20 paź 2017, 14:05

Witam. Jestem początkującym przedsiębiorcą, swoje lata przepracowałem już na etacie i w końcu postawiłem na swój biznes. Przyznam, że nurtuje mnie jeszcze kilka kwestii, np. forma wypłacania wynagrodzeń pracownikom. Po przeczytaniu tego artykułu: goodpoint.blog/przesylac-wynagrodzenia-konta-pracownikow właściwie nie mam już złudzeń, że mało kto obraca gotówką, ale dalej nie jestem przekonany. Na razie będę zatrudniał 3 osoby i potrzebuję porady. Czy na pewno przelew będzie wygodniejszą formą?
Kamilka75
Level 2
Level 2
Posty: 608
Rejestracja: 11 sie 2017, 17:34

Re: Jaka forma wypłacania wynagrodzeń?

Postautor: Kamilka75 » 22 lis 2017, 16:03

I tak i nie. Otóż zastanowić się musisz, czy pracownicy woleliby kasę do ręki czy na konto. Kolejna sprawa, chcesz ich zatrudniać w soboty i święta? Wtedy przydałaby się kasa do ręki, na przykład z małą premią. Szczerze mówiąc, u mnie na zakładzie funkcjonują obie wersje. Mam kilka osób, które chcą tylko i wyłącznie kasę na konto, a niektórzy wolą w "tygodniówkach" do ręki. Nie przeszkadza mi to. Pierwszą opcję załatwiają księgowe, drugą zajmuję się ja, albo mąż. Wiemy, że nie każdy chce mieć konto i takie tam. W przyszłym roku planujemy podjąć współpracę z firmą http://www.primesoft.pl/pl/optymalizacja-procesow , która nam to wszystko jeszcze bardzie dociągnie i tyle. Jak na 3 osoby, to zostałabym przy koncie. Łatwiej. ;)
oktawia56699
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 22 lis 2017, 08:54

Re: Jaka forma wypłacania wynagrodzeń?

Postautor: oktawia56699 » 23 lis 2017, 10:52

Typowe paypal na konto zawsze będzie najlepszy bo dziś takie czasy że wszystko ma być elektronicznie i sieciowo ^^.


____________
United4.pl
Ostatnio zmieniony 30 sty 2020, 14:21 przez oktawia56699, łącznie zmieniany 2 razy.
ewelina8393
Level 4