Jak zatrzymać klienta?
- sowbar81
- Level 1
- Posty: 225
- Rejestracja: 07 sty 2014, 14:00
Jak zatrzymać klienta?
Klient w firmie mojego męża postanowił odejść do konkurencji. Twierdzi, że dostał tam dużo lepsze warunki współpracy. Mąż złożył mu już atrakcyjniejszą ofertę, ale tamten wciąż się waha. Jak przekonać klienta, aby jednak został?
-
- Junior Admin
- Posty: 1156
- Rejestracja: 25 sie 2015, 14:12
Re: Jak zatrzymać klienta?
Najlepiej jeszcze coś mu przedstawić.
-
- Level 1
- Posty: 227
- Rejestracja: 05 sie 2016, 14:49
Re: Jak zatrzymać klienta?
Zorganizujcie mu jeszcze jakąś promocję, a może i zabierzcie na tego typu imprezę. Takie czasy, że trzeba podejmować nieszablonowe działania
Ostatnio zmieniony 17 paź 2016, 08:43 przez Piotr30, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mira_M
- Forumowicz
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 sie 2015, 17:06
Re: Jak zatrzymać klienta?
Ja uważam, że wszystko zależy od dotychczasowej jakości obsługi klienta. Jeżeli nie był zadowolony z obsługi to nawet lepsza oferta nie pomoże.
-
- Level 2
- Posty: 878
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 10:41
Re: Jak zatrzymać klienta?
Siłą go się nie zatrzyma liczy się to, by był zadowolony i chciał sam wrócić. Jakość usług jest najważniejsza.
- agaa
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 10:02
Re: Jak zatrzymać klienta?
Musicie poznać przyczynę, nie zawsze chodzi o pieniądze. Może obsługa klienta poległa, bo nie otrzymał pomocy/rady/odpowiedzi, kiedy tego potrzebował? Może ciężko się z Wami skontaktować?
Najpierw poznaj przyczynę: jeżeli chodzi tylko o ofertę i warunki to można mu je poprawić, a jeżeli problem jest większy... no to raczej go nie zatrzymacie.
Najpierw poznaj przyczynę: jeżeli chodzi tylko o ofertę i warunki to można mu je poprawić, a jeżeli problem jest większy... no to raczej go nie zatrzymacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość