Licencja na drony

Wszystko na temat zarabiania
Veka
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 11 gru 2017, 15:25

Licencja na drony

Postautor: Veka » 10 maja 2018, 20:23

Witam,
Jestem fotografem i nie ukrywam, że żyję tylko z tego. Chcąc się rozwijać bardziej by iść z duchem czasu zrobiłem licencję na obsługę drona. Wiem, że ta usługa jest dodatkowo płatna, a wielu fotografów ślubnych czy reklamowych nie ma licencji na ten sprzęt. Chciałbym się kogoś z Was poradzić, czy znacie miejsce w sieci, w którym mógłbym ogłaszać swoje usługi w tym zakresie ? Zależy mi by moja oferta dotarła do szerszego grona klientów, gdyż lokalnie u mnie w tym temacie jest ciężko.
remana
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 191
Rejestracja: 23 mar 2017, 19:49

Re: Licencja na drony

Postautor: remana » 11 maja 2018, 08:53

Ja swoją ofertę dodałem na platformę https://dronlink.com/, na której mogą zalogować się tylko profesjonalni piloci dronów z licencją. Ruch na stronie nieco się zwiększył, także stronkę mogę polecić. Najfajniejsze jest to, że klienci nie znajdą tam amatorów, których mnóstwo. ;)
Boguslawa44
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 14 maja 2018, 20:46

Re: Licencja na drony

Postautor: Boguslawa44 » 14 maja 2018, 20:47

Myślę, że trzeba na ten cały szał dronowy patrzeć z lekkim dystansem.
polerka
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 08 cze 2018, 23:20

Re: Licencja na drony

Postautor: polerka » 08 cze 2018, 23:22

Myślę że wystarczą do tego zwykłe metody reklamowe
marialis
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 28 maja 2019, 11:05

Re: Licencja na drony

Postautor: marialis » 17 wrz 2019, 09:33

Celem instruktorów od https://szkolenia.systemybezzalogowe.pl jest kompleksowe przeszkolenie przyszłych operatorów dronów oraz innych urządzeń, aby byli oni w stanie zawsze zapewnić bezpieczeństwo wykonywanych lotów a w sytuacjach awaryjnych i niebezpiecznych potrafili szybko, sprawnie i bezpiecznie sprowadzić urządzenie na ziemię.

Wróć do „Zarabianie”