Korzystacie z takiego supportu dla działów IT jak np. https://www.imeworldwide.com/ ?
Czy to się opłaca? Szczególnie mam tu na myśli większe firmy, w których dział IT się nie wyrabia.
help desk dla działów IT
- yaska
- Level 1
- Posty: 295
- Rejestracja: 26 sty 2010, 14:34
- Karina
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 19 mar 2018, 22:38
Re: help desk dla działów IT
U mojej siostry to jest w pracy. Kiedys jak pracowała w domu i miała problem to zadzwoniła i Ci z iMe ustaliwi jej wszystko czego potrzebowała. Tylko patrzyła w ekran co robią. Pewnie próbowała zapamietać Takie wsparcie to dobra opcja. Nie tylko w opcji helpdesk ale też outsourcingu.
-
- Forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 22 mar 2019, 13:43
Re: help desk dla działów IT
Zdecydowanie tego typu wsparcie to bardzo dobra i pomocna opcja. Ale do help desk to trzeba mieć też niezłe oprogramowanie. No, ale to się chyba rozumie samo przez się. Co nie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość