Witam! Od pewnego czasu prowadzę swoje przedsiębiorstwo i wraz z jego (dość szybkim) rozwojem stwierdziłam, że być może warto zaopatrzyć się w system CRM. Ciekawą ofertę znalazłam na stronie https://www.ifirma.pl/uslugi-ksiegowe/crm/o-usludze, czy mieliście może z nią jakiekolwiek doświadczenia? A jeśli nie, to moglibyście polecić mi jakieś alternatywy?
Z góry dziękuję za pomoc!
CRM - czy warto?
-
- Forumowicz
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:53
-
- Level 1
- Posty: 471
- Rejestracja: 17 mar 2018, 23:24
Re: CRM - czy warto?
Kompleksowe informacje na temat systemów CRM znajdziecie tutaj https://programy.do/ranking/system-crm/ . Niewątpliwe ta strona pomaga w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru. Prawda jest taka, że należy wybierać takie rozwiązania, które spełnią nasze potrzeby i przede wszystkim zmieszczą się w naszym budżecie. Nie należy przepłacać. Właśnie dlatego porównanie dostępnych rozwiązań i poczytanie opinii o nich jest ważne.
-
- Level 1
- Posty: 342
- Rejestracja: 24 mar 2018, 20:25
Re: CRM - czy warto?
A jak radzicie sobie z płatnościami od kontrahentów, jak je kontrolujecie? Nie ma jak wszystko spływa w terminie. Jednak wiadomo, że w 100% tak nie jest. Wydzwanianie i przypominanie kontrahentom nie jest rozwiązaniem idealnym, a przy tym sporo czasu wymaga. Tym bardziej jestem zadowolona z https://monpay.pl/ . To system do monitorowania i automatycznego powiadamiania klientów. Mam też dostęp do KIDT BIG i KIDG, dzięki którym pozyskuję informacje o danym kliencie. Ja już widzę różnicę w poprawie spływu należności.
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 11 maja 2017, 13:17
Re: CRM - czy warto?
Berberis u nas działa znakomicie, nie mamy problemów, system jest pierwsza klasa i rzeczywiście widzimy efekty wdrożenia.
Trzeba wybrać odpowiedni pakiet, mając na uwadze swoje potrzeby. Wtedy nie ma takiego ryzyka, że coś pójdzie nie tak.
Dopasujecie to jak trzeba, to wyjdą same korzyści, tak więc warto.
Trzeba wybrać odpowiedni pakiet, mając na uwadze swoje potrzeby. Wtedy nie ma takiego ryzyka, że coś pójdzie nie tak.
Dopasujecie to jak trzeba, to wyjdą same korzyści, tak więc warto.
-
- Forumowicz
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 lut 2021, 13:32
Re: CRM - czy warto?
Mamy i dobrze działa
-
- Forumowicz
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 lut 2021, 13:21
- Lokalizacja: Szczecin
Re: CRM - czy warto?
Myślę, że każda firma powinna się zastanowić nad wdrożeniem sytemu typu CRM. Może to przynieść szereg korzyści i przede wszystkim ułatwić rozwiązywanie wielu problemów, zarówno wewnątrz firmy, jak i w relacjach z klientami.
__________________________________
crm dla developerów
__________________________________
crm dla developerów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość