Jaki wentylator kupić

RTV, AGD, AUDIO, AKUSTYKA, ELEKTRONIKA: opinie i porady, co kupić, pralki, lodówki, piecyk, płyta, indukcja, telewizor, radio, DVD, kamera, aparat.
zofialipska
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 120
Rejestracja: 15 paź 2018, 16:15

Jaki wentylator kupić

Postautor: zofialipska » 25 lip 2019, 14:32

Muszę szybko kupić nowy wentylator do mieszkania. Mieszkam na poddaszu i czasem mam wrażenie, że na zewnątrz jest przyjemniej niż u mnie :/. Podobają mi się wentylatory kolumnowe (do salonu), ale myślę też nad małym wentylatorem do sypialni. Znalazłam na stronie https://www.airnaturel.pl/produkty/wentylatory/ modele, które najbardziej mnie interesują, ale może macie jakieś sugestie? Nie mam doświadczenia z wentylatorami kolumnowymi - doradzicie coś?
Omega44
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2019, 18:25

Re: Jaki wentylator kupić

Postautor: Omega44 » 01 wrz 2019, 18:26

Ja mam jakiś najtańszy z marketu i działa sprawnie od 3 lat.
Kazimierz12
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 19 gru 2019, 12:57

Re: Jaki wentylator kupić

Postautor: Kazimierz12 » 16 sty 2020, 09:52

Ja też korzystam z wentylatorów kanałowych i bardzo dobrze się sprawdzają. Nie mam już problemów z odprowadzaniem różnorodnych zapachów czy pyłów. Polecam także inne wentylatory , w zależności kto czego potrzebuje. Czy to do mieszkania jak np. wentylatory ścienne czy do domu wentylatory dachowe. Jest w czym wybierać dlatego powinniśmy się zastanowić jaki dla nas będzie najodpowiedniejszy.
Viola94
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 20 lut 2020, 13:48

Re: Jaki wentylator kupić

Postautor: Viola94 » 21 lut 2020, 13:42

Bardzo porządnej jakości termowentylatory można kupić na stronie - https://www.stadler-form.pl/78-termowentylatory . My z mężem zamawialiśmy produkty z tej strony i jesteśmy mega zadowoleni z ich użytkowania.
pepperoni
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 04 paź 2017, 11:44

Re: Jaki wentylator kupić