Zmiany w firmie a pracownicy
-
- Forumowicz
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lip 2017, 10:19
Zmiany w firmie a pracownicy
Witam, od niedawna pracuję w nowej firmie jako manager jednego z działów. Jestem osobą z zewnątrz, nie awansowałem w ramach wewnętrznych struktur. Mam sporo pomysłów na zmiany, jednak pracownicy nie pałają entuzjazmem, są wręcz oporni. Szukam jakichś sposobów, żeby to rozwiązać, na razie mam taki artykuł goodpoint.blog/opor-wobec-zmiany-radzic-oporem-pracownikow . Doradzicie coś jeszcze?
-
- Forumowicz
- Posty: 191
- Rejestracja: 23 mar 2017, 19:49
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
jako menager powinienes zwrocić uwage na skutecznosc systemow ERP. tutaj wiecej w temacie: https://zabrze.com.pl/sponsorowany,dlaczego-systemy-erp-sa-takie-wazne-dla-biznesu,270925,903117.html. systemy ERP to temat rzeka, ale na poczatek masz tu garsc waznych informacji.
-
- Level 2
- Posty: 878
- Rejestracja: 15 kwie 2016, 10:41
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Na pewno trzeba się najpierw lepiej poznać. Są oporni, bo ci nie ufają i nie wiedzą jak się takie zmiany skończą
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 cze 2017, 11:03
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Zaufanie zaufanie, a hierarchia hierarchią. Jeżeli masz akceptację na wdrożenie swoich zmian, to nie widzę problemów. Informujesz o planowanych zmianach, o ich celowości i po jakimś czasie o efektach. Podobnie mieliśmy w swojej firmie, totalny opór przy wdrażaniu systemu kontroli jakości prawy i ewidencji czasu pracy z PCLogger - https://www.pclogger.net/pl/ Kluczem była pełna informacja: po co, jak to będzie działać i jak wpłynie na wykonywane obowiązki. Po jakimś czasie wszyscy się przyzwyczaili, niekoniecznie dobre nawyki w pracy się skorygowały, a sam system służy nam teraz jedynie przy czasowym monitorowaniu nowo przyjętych osób.
-
- Forumowicz
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 maja 2018, 15:08
-
- Level 3
- Posty: 1036
- Rejestracja: 26 mar 2017, 22:43
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Dzisiaj jest tak, że wiele czynności które dotychczas wykonywały poszczególne osoby można zastąpić świetnymi systemami typu http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie- ... system-DMS . Dzięki przykładowo takim wariantom jak elektroniczny obieg dokumentów i archiwizacja wszystko gromadzi się w bezpieczny sposób w jednym konkretnym miejscu. Jakość przepływających informacji jest o wiele lepsza i skuteczniejsza. Także warto pomyśleć o czymś takim.
-
- Forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 09 maja 2017, 10:29
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Myślę, że może pomóc Ci szkolenie z psychologii pracy: https://alerta.pl/szkolenia-i-uslugi/psychologia-pracy/ . Dowiesz się na nim jak zapobiec wypaleniu zawodowemu, jak sobie radzić ze stresem w pracy i jak motywować pracowników. Sam takie szkolenie odbyłem i wykorzystuję tą wiedzę w pracy.
-
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 03 lut 2018, 13:53
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Może warto wprowadzić jakiś system motywacyjny, jeśli takiego nie ma. To nie tylko zwiększa efektywność pracowników, ale także motywuje pracowników i sprawia, że czują się docenieni. U nas w firmie prowadzone są co miesiąc konkursy w każdym dziale, np. najwyższa sprzedaż miesiąca, a nagrody to najczęściej tego typu karty przedpłacone: https://www.motivationdirect.pl/oferta/karty-przedplacone-i-paliwowe. Zazwyczaj są to bony upominkowe do różnego rodzaju sklepów. Fajna sprawa dla pracowników, bo jest się o co starać, ale także dla pracodawców, bo niewielkim kosztem zwiększają efektywność pracowników i wprowadzają lepszą atmosferę w firmie.
-
- Level 2
- Posty: 521
- Rejestracja: 09 kwie 2018, 18:03
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Przede wszystkim zanim zaczniemy szukać pracowników warto zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy. Jak to zrobić dowiecie się tu https://talentplace.pl/blog/dla-pracoda ... e-kierowac . Nie tylko swoje usługi trzeba reklamować - firmę ogólnie również. To jakie zdanie będzie krążyło o naszej firmie ma bardzo duży wpływ na to, czy w przyszłości nie będziemy mieć kłopotu ze znalezieniem pracowników.
-
- Forumowicz
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2020, 16:24
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Szkolenia są bardzo pomocne, zarówno dla kierownictwa jak i pracowników, każdy może się czegoś nauczyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 gru 2020, 11:21
- Lokalizacja: Poznań
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
Zmiany w firmie można zacząć od przydatnych szkoleń pracowników.
-
- Level 1
- Posty: 224
- Rejestracja: 11 cze 2019, 00:18
Re: Zmiany w firmie a pracownicy
U nas sprawdziła się Agencja Pracy Vanner z Bydgoszczy http://www.vanner.pl/ Rekrutują pracowników z Ukrainy i innych rejonów Europy Wschodniej. Bardzo nam współpraca z agencją odpowiada, jesteśmy zadowoleni z tych pracowników, są pracowici i sumienni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość