Zmiany w firmie a pracownicy

Forum Praca, Bezrobocie: szukasz pracy? oferujesz pracę? Oferty pracy i propozycje współpracy.
merikan
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2017, 10:19

Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: merikan » 21 gru 2017, 14:37

Witam, od niedawna pracuję w nowej firmie jako manager jednego z działów. Jestem osobą z zewnątrz, nie awansowałem w ramach wewnętrznych struktur. Mam sporo pomysłów na zmiany, jednak pracownicy nie pałają entuzjazmem, są wręcz oporni. Szukam jakichś sposobów, żeby to rozwiązać, na razie mam taki artykuł goodpoint.blog/opor-wobec-zmiany-radzic-oporem-pracownikow . Doradzicie coś jeszcze?

remana
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 23 mar 2017, 19:49

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: remana » 02 sty 2018, 21:36

jako menager powinienes zwrocić uwage na skutecznosc systemow ERP. tutaj wiecej w temacie: https://zabrze.com.pl/sponsorowany,dlaczego-systemy-erp-sa-takie-wazne-dla-biznesu,270925,903117.html. systemy ERP to temat rzeka, ale na poczatek masz tu garsc waznych informacji.
szam
Level 1
Level 1
Posty: 222
Rejestracja: 19 maja 2017, 12:09

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: szam » 28 lut 2018, 00:04

Myślę, że warto raz na jakiś czas zorganizowac sobie wspólna integrację firmową :) My ostatnio mielismy warsztaty kulinarne z Twój Kucharz i było świetnie :)
Manuela
Level 1
Level 1
Posty: 376
Rejestracja: 15 kwie 2016, 10:41

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: Manuela » 01 mar 2018, 12:14

Na pewno trzeba się najpierw lepiej poznać. Są oporni, bo ci nie ufają i nie wiedzą jak się takie zmiany skończą
Fiferbus
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 21 cze 2017, 11:03

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: Fiferbus » 13 kwie 2018, 09:50

Zaufanie zaufanie, a hierarchia hierarchią. Jeżeli masz akceptację na wdrożenie swoich zmian, to nie widzę problemów. Informujesz o planowanych zmianach, o ich celowości i po jakimś czasie o efektach. Podobnie mieliśmy w swojej firmie, totalny opór przy wdrażaniu systemu kontroli jakości prawy i ewidencji czasu pracy z PCLogger - https://www.pclogger.net/pl/ Kluczem była pełna informacja: po co, jak to będzie działać i jak wpłynie na wykonywane obowiązki. Po jakimś czasie wszyscy się przyzwyczaili, niekoniecznie dobre nawyki w pracy się skorygowały, a sam system służy nam teraz jedynie przy czasowym monitorowaniu nowo przyjętych osób.
fryderyk
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 28 maja 2018, 15:08

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: fryderyk » 28 maja 2018, 15:11

merikan pisze:Witam, od niedawna pracuję w nowej firmie jako manager jednego z działów. Jestem osobą z zewnątrz, nie awansowałem w ramach wewnętrznych struktur. Mam sporo pomysłów na zmiany, jednak pracownicy nie pałają entuzjazmem, są wręcz oporni. Szukam jakichś sposobów, żeby to rozwiązać, na razie mam taki artykuł goodpoint.blog/opor-wobec-zmiany-radzic-oporem-pracownikow . Doradzicie coś jeszcze?



to zalezy jaki jest charakter tej pracy i czym się zajmujecie. Ja np. mogę polecić: https://www.tsl-biznes.pl/tsl/7-krokow- ... biorstwie/ Tylko kwestia, czy o to w ogóle Ci chodzi ;)
jjusti18
Level 2
Level 2
Posty: 518
Rejestracja: 26 mar 2017, 22:43

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: jjusti18 » 25 lip 2018, 21:01

Dzisiaj jest tak, że wiele czynności które dotychczas wykonywały poszczególne osoby można zastąpić świetnymi systemami typu http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie- ... system-DMS . Dzięki przykładowo takim wariantom jak elektroniczny obieg dokumentów i archiwizacja wszystko gromadzi się w bezpieczny sposób w jednym konkretnym miejscu. Jakość przepływających informacji jest o wiele lepsza i skuteczniejsza. Także warto pomyśleć o czymś takim.
PawełG
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 09 maja 2017, 10:29

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: PawełG » 10 sie 2018, 10:11

Myślę, że może pomóc Ci szkolenie z psychologii pracy: https://alerta.pl/szkolenia-i-uslugi/psychologia-pracy/ . Dowiesz się na nim jak zapobiec wypaleniu zawodowemu, jak sobie radzić ze stresem w pracy i jak motywować pracowników. Sam takie szkolenie odbyłem i wykorzystuję tą wiedzę w pracy.
guzior
Level 1
Level 1
Posty: 230
Rejestracja: 15 maja 2018, 18:06

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: guzior » 14 sie 2018, 23:02

Mi również kiedyś ten temat sprawiał trudności, jednak nowych rzeczy z tej dziedziny udało mi się dowiedzieć za pomocą portalu http://www.ruszglowa.pl/jakie-wybrac-studia/ zawiera wiele przydatnych informacji, więc bez wątpienia jest to must have dla ludzi chcących zabłysnąć w biznesie.
suterena
Level 1
Level 1
Posty: 281
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:40

Re: Zmiany w firmie a pracownicy

Postautor: suterena » 05 wrz 2018, 09:01

Myślę, że może pojawić się potrzeba przeszkolenia takich pracowników. Warto o tym poważnie pomyśleć. Na szczęście istnieją firmy, które zajmują się takimi kwestiami jak organizacja szkoleń warszawa. Nie musimy więc nic organizować na własną rękę, co jest dużym ułatwieniem.


Wróć do „Praca, Bezrobocie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość