Nietrzymanie moczu

Choroby, Lekarze, Lecznice, Kliniki, Dentyści Forum: opinie, porady, polecani specjaliści, niepolecani lekarze.
ida
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2016, 13:18

Nietrzymanie moczu

Postautor: ida » 04 mar 2016, 00:16

Jak można pomóc osobie starszej która boryka się z problemem nietrzymania moczu. Od kilku tygodni moja mama ma z tym straszny problem co ma na to wpływ że tak się dzieje. Ogólnie to jeszcze nie poszłyśmy z tym do lekarza bo mama twierdzi że to minie ale chyba sie na to nie zapowiada. Czy ktoś z was albo rodziny ma podobny problem czy możecie powiedzieć coś wiec na ten temat. Bo jestem zielona w tym temacie:( Jak jej pomóc?
miracle
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 1156
Rejestracja: 25 sie 2015, 14:12

Re: Nietrzymanie moczu

Postautor: miracle » 04 mar 2016, 14:55

Podobno laserowo można się tego pozbyć.
ida
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2016, 13:18

Re: Nietrzymanie moczu

Postautor: ida » 08 mar 2016, 01:16

Od razu tak laserowo? Nie ma jakiegoś innego sposobu, może to samo minie po czasie? A może mama po prostu źle dba o higienę. Nie wiem co robić;/
Awatar użytkownika
yaska
Level 1
Level 1
Posty: 295
Rejestracja: 26 sty 2010, 14:34

Re: Nietrzymanie moczu

Postautor: yaska » 12 mar 2016, 14:38

To nie jest kwestia higieny, po prostu z wiekiem problem narasta, najczęściej właśnie pojawia się u kobiet. Zaproponuj mamie ćwiczenie mięśni dna miednicy, na pewno znajdziecie w internecie. Warto też stosować specjalne wkładki, np TENA Lady, pochłaniają wilgoć i zapach. A jeśli problem jest naprawdę męczący i się nasila to chyba warto się wybrać do lekarza.
ida
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2016, 13:18

Re: Nietrzymanie moczu

Postautor: ida » 15 mar 2016, 15:34